Cum am procedat cu returul produselor H&M comandate online

Daca pana acum v-am tot vorbit despre comenzile online pe care le fac pe site-urile chinezesti, in articolul de astazi vreau sa va vorbesc despre comenzile pe site-urile din tara. H&M este unul din site-urile mele preferate, gasesc haine foarte misto la preturi accesibile, iar daca mai prind si o oferta ( fie vorba intre noi majoritatea comenzilor le-am plasat cand au avut reduceri maricele ), plus transport gratuit e aproape imposibil sa rezist.

Cel mai mult imi plac jeansii de la ei, au o calitate foarte buna si preturile sunt pentru orice buzunar. Ei bine mai dau si gres atunci cand plasez o comanda online, asa ca sunt nevoita sa fac retur. Asta am patit cu ultima comanda H&M. Pentru prima oara a trebuit sa fac retur unei comenzi, nu in totalitate ci doar o parte din comanda. Mi-am cumparat o pereche de jeansi, 2 perechi de balerini, 2 tricouri si o pereche de tenisi pentru sot. Eu am avut noroc, mi-au placut produsele, au fost reduse maricel insa sotul ( ghinionist din fire ) a fost nemultumit de comanda asa ca retur scria pe produse!

Sincera sa fiu m-am temut de procesul cu returul, m-am gandit ca e complicat si vor fi multe batai de cap, dar nu a  fost deloc asa. Pentru inceput am selectat produsele pe care am vrut sa le returnez, le-am pus in ambalajul original, am detasat formularul de retur ( cel pe care il veti primi in colet la fiecare comanda ), am notat codul care explica cel mai bine de ce am ales sa returnez produsele si l-am adaugat in colet. Am sunat la Econt ( numarul il veti gasi pe formular ), am fost preluata de o operatoare ce m-a intrebat AWB-ul comenzii iar a doua zi curierul a venit si a ridicat coletul. Stiam ca voi primi mail de confirmare atunci cand coletul va ajunge la depozitul celor de la H&M si deja ma ingrijoram ca dupa o saptamana nu am primit nimic, am dat mail celor de la H&M care mai apoi m-au sunat si mi-au explicat ca dureaza undeva pana la 14 zile pana cand coletele ajung la centrul lor din Italia, mai intai sunt colectate la Bucuresti coletele cu retur apoi se trimit catre ei, sa astept si daca dupa 14 zile nu primesc nimic sa sun la firma de curierat care mi-a ridicat coletul ( Cargus ) si sa cer AWB returului pe care sa-l comunic lor si imediat banii imi vor fi pusi in cont.

Trebuie sa stiti ca in cazul in care alegeti plata la livrare, pe site trebuie sa va actualizati datele bancare in sectiunea Carduri si plati. Doar asa vor putea sa va returneze banutii.

Toate bune si frumoase pana cand imi dau seama ca eu nu am lipit eticheta autoadeziva necesara pentru retur. Mi-am facut atatea griji, am crezut ca se va pierde coletul, am trimis mail la H&M unde mi s-a spus ca nu e nicio problema. Si asa a fost, dupa cateva zile am primit mail ca al meu colet a ajuns la centrul lor, am verificat cardul si toti banii mi-au fost returnati. In plus am primit si un cod de voucher pe care sa il aplic la urmatoarea comanda in valoare de 20 lei.

Daca mai aveti nelamurii puteti intra pe site la sectiunea Returnari si veti gasi mai multe detalii.

 

Simplu si mult mai usor decat m-as fi asteptat! Chiar daca m-am ingrijorat totul a decurs normal. Echipa H&M merita nota 10 pentru promptitudine si seriozitate!

 

Vi s-a intamplat sa fiti nemultumite de o comanda si sa faceti retur?

Cum a decurs totul?

 

Share daca iti place...Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterShare on LinkedIn

Barbieru Cristina

5 Comments

  1. N-am rerurnat niciodata nimic. Chiar azi am primit o comanda de 2 perechi de tenesi. Surorii mele i s-au potrivit de minune insa ai mei sunt putin prea fixi insa i-am incaltat azi de 2 ori si am observat ca se mai largesc 😀.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *