Cum am procedat cu returul produselor H&M comandate online

Daca pana acum v-am tot vorbit despre comenzile online pe care le fac pe site-urile chinezesti, in articolul de astazi vreau sa va vorbesc despre comenzile pe site-urile din tara. H&M este unul din site-urile mele preferate, gasesc haine foarte misto la preturi accesibile, iar daca mai prind si o oferta ( fie vorba intre noi majoritatea comenzilor le-am plasat cand au avut reduceri maricele ), plus transport gratuit e aproape imposibil sa rezist.

Cel mai mult imi plac jeansii de la ei, au o calitate foarte buna si preturile sunt pentru orice buzunar. Ei bine mai dau si gres atunci cand plasez o comanda online, asa ca sunt nevoita sa fac retur. Asta am patit cu ultima comanda H&M. Pentru prima oara a trebuit sa fac retur unei comenzi, nu in totalitate ci doar o parte din comanda. Mi-am cumparat o pereche de jeansi, 2 perechi de balerini, 2 tricouri si o pereche de tenisi pentru sot. Eu am avut noroc, mi-au placut produsele, au fost reduse maricel insa sotul ( ghinionist din fire ) a fost nemultumit de comanda asa ca retur scria pe produse!

Sincera sa fiu m-am temut de procesul cu returul, m-am gandit ca e complicat si vor fi multe batai de cap, dar nu a  fost deloc asa. Pentru inceput am selectat produsele pe care am vrut sa le returnez, le-am pus in ambalajul original, am detasat formularul de retur ( cel pe care il veti primi in colet la fiecare comanda ), am notat codul care explica cel mai bine de ce am ales sa returnez produsele si l-am adaugat in colet. Am sunat la Econt ( numarul il veti gasi pe formular ), am fost preluata de o operatoare ce m-a intrebat AWB-ul comenzii iar a doua zi curierul a venit si a ridicat coletul. Stiam ca voi primi mail de confirmare atunci cand coletul va ajunge la depozitul celor de la H&M si deja ma ingrijoram ca dupa o saptamana nu am primit nimic, am dat mail celor de la H&M care mai apoi m-au sunat si mi-au explicat ca dureaza undeva pana la 14 zile pana cand coletele ajung la centrul lor din Italia, mai intai sunt colectate la Bucuresti coletele cu retur apoi se trimit catre ei, sa astept si daca dupa 14 zile nu primesc nimic sa sun la firma de curierat care mi-a ridicat coletul ( Cargus ) si sa cer AWB returului pe care sa-l comunic lor si imediat banii imi vor fi pusi in cont.

Trebuie sa stiti ca in cazul in care alegeti plata la livrare, pe site trebuie sa va actualizati datele bancare in sectiunea Carduri si plati. Doar asa vor putea sa va returneze banutii.

Toate bune si frumoase pana cand imi dau seama ca eu nu am lipit eticheta autoadeziva necesara pentru retur. Mi-am facut atatea griji, am crezut ca se va pierde coletul, am trimis mail la H&M unde mi s-a spus ca nu e nicio problema. Si asa a fost, dupa cateva zile am primit mail ca al meu colet a ajuns la centrul lor, am verificat cardul si toti banii mi-au fost returnati. In plus am primit si un cod de voucher pe care sa il aplic la urmatoarea comanda in valoare de 20 lei.

Daca mai aveti nelamurii puteti intra pe site la sectiunea Returnari si veti gasi mai multe detalii.

 

Simplu si mult mai usor decat m-as fi asteptat! Chiar daca m-am ingrijorat totul a decurs normal. Echipa H&M merita nota 10 pentru promptitudine si seriozitate!

 

Vi s-a intamplat sa fiti nemultumite de o comanda si sa faceti retur?

Cum a decurs totul?

 

Share daca iti place...Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
Share on LinkedIn
Linkedin

Barbieru Cristina

22 Comments

  1. N-am rerurnat niciodata nimic. Chiar azi am primit o comanda de 2 perechi de tenesi. Surorii mele i s-au potrivit de minune insa ai mei sunt putin prea fixi insa i-am incaltat azi de 2 ori si am observat ca se mai largesc ?.

    • Buna! Daca ai sunat inainte la Econt si ti-a fost trimis curierul pentru a prelua coletul nu mai e necesar sa suni la H&M, vei primi mail in momentul cand coletul va ajunge in depozitul lor.

    • Coletele returnate trebuie sa ajunga in Italia. Dar inainte se colecteaza la Bucuresti iar cand ajung in Italia vei primi mail ca au ajuns. Cam 14 zile dureaza procesul.

  2. Bună!
    La mine azi se fac 14 zile și încă nu am primit email cum că au primit coletul.
    Am tot încercat sa verific comanda, dar nu am un Awb al coletului returnat.
    Țineți cumva minte dacă ați primit vreun Awb? Pe eticheta autoadeziva sunt foarte sigura ca nu era niciun Awb.

    • Nu mi mai amintesc de awb. Cel mai bine sunati la HM si ei va vor spune daca a ajuns coletul la ei sau nu.

  3. Nu este chiar asa. Eu am returnat cu cel putin 1 saptamana in urma un produs si inainte sa ridice curierul coletul am facut poza la awb. Am In felul acesta am putut verifica traseul coletului si a ajuns deja la ei, dar nu am primit inca e-mailul de confirmare…

    • Eu nu am facut foarte des retur la ei insa de fiecare data am fost multumita. Poate asteptarea e mai lunga, insa banii mi-au fost virati in cont si totul a decurs normal. Daca ai ceva nelamuriri, poti suna la ei.

  4. Buna! As vrea sa intreb de unde ai facut rost de codurile acelea care explica motivele returului, nu stiu de unde sa le iau.

    • Buna,
      In interiorul coletului, atunci cand primesti comanda o sa ai si factura comenzii si pe aceeasi pagina, jos gasesti explicat cum poti face retur. Este o eticheta detasabila, o rupi si in dreapta vezi ca ai codurile…1-marime prea mica, 2- marime prea mare..etc. Apoi pe foaia detasata scrii in dreptul produsului pe care il returnezi, motivul ( 1, 2 etc ). Dupa ce ai pus produsul si formularul de retur, lipsesti coletul si atasezi eticheta autoadeziva pe coletul.

      Nu stiu daca m-am exprimat prea bine, nu am un formular la indemana.

    • Nu stiu sa iti spun. Ii poti intreba pe ei la nr de contact de pe site. Ar trebui sa se poata returna si in magazin.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.