Mancam sanatos cu Sano Vita: reteta linte batuta, idee mic dejun si limonada cu goji

In urma cu ceva timp am primti un colet generos de la Sano Vita. Produsele lor nu imi sunt necunoscute, ba chiar consum constant produse de la ei, asa ca am fost mai mutl decat incantata cand am deschis coletul. Mai ales fiindca am gasit in el produse pe care nu le-am incercat niciodata pana acum.

In zilele noastre tare mult se vorbeste de o alimentatie sanatoasa. Asa ca astazi, o sa va arat o reteta delicioasa, o idee de mic dejun si o bautura racoritoare pe care trebuie neaparat sa le incercati. Despre un dersert delicios si rapid v-am vorbit in acest articol.

Micul dejun este o masa pe care nu trebuie sa o sarim, este chiar cea mai importanta masa a zilei, datorita careia vom obtine energia necesara intregii zile. Eu nu pot manca dimineata, de aceea am gasit o alternativa delicioasa si hranitoare pe care sa o consum atat la micul dejun insa ca si gustare intre mese.

Idee de mic dejun sau gustare:

  • iaurt ;
  • merisor confiat Sanovita;
  • curmale Sanovita;
  • goji uscate Sanovita;
  • caju Sano Vita;
  • fructe proaspete ( piersica, nectarina, banana, para )

Merisoarul confiat, curmalele si fructele de goji uscate au foat incercate de mine si consumate periodic. Insa un aliment total necunoscut au fost nucile caju. Acestea au o multime de benefici asupra organismului si sunt absolut delicioase! Imi pare rau ca nu le-am incercat mai devreme!

Beneficii caju crud Sano Vita

  • Grasimile nesaturate prezente in caju scad colesterolul rau, ajuta la reducerea inflamatiilor din organism si mentin sanatoase vasele de sange care inconjoara inima;
  • Continutul de vitamine din complexul B ( B1 si B6) al nucilor de caju incetineste procesul de deterioarare a celululei nervoase si ajuta la cresterea puterii de concentrare;
  • Magneziul, element care se regaseste din plin in compozitia caju te ajuta sa iti mentii oasele sanatoase si, de asemenea, sustine flexibilitatea articulatiilor;
  • Organismul are nevoie, pentru a functiona optim, de consum zilnic de fibre. Compozitia bogata in fibre a nucilor de caju te sprijina in procesul de digestie;
  • Un anumit aminoacid din compozitia caju, triptofanul, se va transforma, odata ingerat, in serotonina, substanta cu efect linistitor asupra organismului tau. Asadar, daca vrei sa dormi mai bine, consuma cateva bucatele de caju cu o ora doua inainte de culcare.

Pe vremea aceasta caniculara o bautura racoritoare e binevenita, asa ca am pus de preparat o limonada delicioasa cu fructele de goji uscate. Se prepara simplu si are un gust deosebit.

Reteta limonada cu goji uscate Sanovita:

  • zeama de la o lamaie;
  • 3 linguri goji uscate;
  • 3 linguri miere;
  • 1 litru de apa.

Se pun la blender zeama de lamaie, goji si mierea adaugand si putina apa. Se blenduiesc bine si se adauga restul de apa. Simplu, rapid dar limonada aceasta are un gust deosebit!

Pentru masa principala am ales sa prepar linte rosie batuta. Este prima data cand prepar linte rosie insa ma bucur ca am pregatit o noua reteta. Am ales ceva simplu fara prea multe ingrediente si condimente fiindca am vrut sa descopar gustul acesteia.

La fel ca toate leguminoasele, lintea este bogată atât în fibre solubile, cât mai ales în fibre insolubile. Fibrele solubile pot contribui la prevenirea bolilor cardiovasculare, prin acţiunea de normalizare a nivelului de colesterol din sânge. Lintea este o sursă excelentă de minerale, dintre care se disting fosforul, fierul, zincul şi magneziul. Fosforul joacă un rol vital în menţinerea sănătăţii oaselor şi a dinţilor. În plus, fosforul contribuie la dezvoltarea şi regenerarea ţesuturilor şi la stabilizarea pH-ului sangvin.

Reteta linte batuta

Ingrediente necesare:

Mod de preparare

  • Se pune la fiert lintea rosie cu o ceapa tocata fin, sarea si  amestecul de legume. Aceasta fierbe in jur de 15-20 minute insa o puteti verifica periodic.
  • Dupa ce fierbe lintea se strecoara de zeama si se pune in blender pana se obtine o pasta fina.
  • Dupa ce am pasat lintea se adauga in cratita la foc mediu si se freaca cu ulei pana devine spumoasa si cremoasa.
  • Se adauga o ceapa tocata fin peste lintea batuta si se amesteca cu piper dupa gust. Se savureaza cu paine prajita, un deliciu!!!

Pofta buna!

Sa gatim sanatos nu e deloc greu. Alegand produsele cele mai bune, ne putem bucura de o alimentatie sanatoasa si energie din plin! Sano Vita ne este de ajutor cu produse delicioase.

Voi folositi produsele Sano Vita?

Ce retete imi puteti sugera?

Share daca iti place...Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterShare on LinkedIn

Barbieru Cristina

28 Comments

  1. Multumesc pentru recomandari! Folosesc produse sano vita, sunt îndrăgostită de linte dar cel mai mult imi place gătită astfel (linte, bulion, morcov, ceapa, usturoi si la sfarsit frunza de dafin). Cel mai des consum fructe confiate pentru prăjituri si simplu.

  2. Lintea am descoperit-o si eu de curand si imi place foarte mult gustul ei. Si textura e misto și nu e la fel de nabadioasa ca fasolea, pe partea de manifestari ale sistemului digestiv. Cu gustul de goji, in schimb, nu prea ma impac. Poate o fi mai bun cu lamaie.

  3. Deobicei lintea rosie o folosesc la supa si cea verde la linte batuta si ne place foarte mult.

  4. eu consum doar produse Sano Vita mai mult in stare cruda si ma impac bine cu ele!

  5. Imi plac semintele de chia, fulgii de ovaz, curmalele, semintele de in, rondelele, in special cele cu iaurt. NU prea am retete, consum produsele in combinatii clasice, cu iaurt sau lapte.

  6. Eu folosesc multe produse de la Sanovita, imi plac mult, sunt din sursa sigura si au o mare varietate, Iti recomand si lintea rosie si toate produsele din nuca de cocos.

  7. Eu am facut niste paaste cu linte rosie absolut delicioase, iar mai apoi o supa cu linte. Cred ca a fost elementul de care m-am bucurat cel mai mult, pe langa berea cu ghimbir.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *