Cum alegeti fotograful pentru portrete corporatiste

In acest articol va vom explica calitatile cerute fotografului corporat sau pentru renumitul Corporate Portrait. Ce caracteristici trebuie sa aiba un fotograf corporate profesionist?

fotograf corporatist

Daca sunteti antreprenor si intentionati sa creati un portofoliu pentru firma care sa contina fotografiile angajatilor, dar si ale cladirii si birourilor, puteti lua o nota din criteriile de selectie urmatoare pentru a evalua fotograful profesionist pe care sa il angajati sau pentru a verifica daca cel deja ales le are le are. In plus, puteti lua in considerare oferta de la photowire.ro care, garantam, intruneste toate criteriile de mai jos.

  1. Portretist expert

Nu exista fotografi cu drepturi depline! Fiecare profesionist serios poate aborda, cu siguranta, orice tip de fotografie, dar exceleaza cu greu in mai multe domenii (cati fotografi de moda sunt premiati pentru reportaj?). Pentru un serviciu de tip portret corporat nu putem angaja un fotograf la intamplare, trebuie sa ne concentram ferm pe un portretist expert. Marele portretist are abilitatea particulara de a intra in contact intim cu personalitatea sau cu o emotie a subiectului. In portretul corporat nu este nevoie sa se mearga atat de adanc cu subiectii, de multe ori nici macar nu este timp. Cu toate acestea, chiar si in acest domeniu, este esential ca fotograful sa isi foloseasca toata capacitatea de a fi empatic, pentru a lua legatura cu oamenii si pentru a surprinde momentul potrivit.

  1. Legat de oameni si grup

Un fotograf de portret are capacitatea de a face subiectul sa se simta in largul sau. Cu toate acestea, fotografierea portretului corporat este mai complicata, deoarece fotograful se confrunta cu persoane cu abilitati si instruire diferite, care detin diferite pozitii ierarhice si care vor face filmarile impreuna si, prin urmare, nu vor avea ocazia sa dezvolte o relatie aprofundata unu la unu cu fiecare dintre ei. Trebuie sa aiba capacitatea de a-i face pe toti sa se simta in largul lor, de a crea empatie, de a-i face sa se relaxeze respectand diferitele roluri.

  1. Stil

Pe parcursul acestei misiuni, va trebui sa fie facut si un portret al presedintelui sau CEO-ului companiei, in afara proiectului general: acesta va fi un portret puternic, din care sa reiasa personalitatea si individualitatea subiectului. Pentru aceste personaje importante este esentiala crearea unei imagini personale si originale.

  1. Transmiterea sigurantei si profesionalismului

Atitudinea unui fotograf in timpul sesiunii de filmare transmite un sentiment de autoritate si competenta. Va trebui sa faca oamenii sa se simta bine, dar nu sa fie un clovn sau comediant. Trebuie sa fie un profesionist in prezenta antreprenorului, cat si a angajatilor sai. Ceilalti subiecti au, de asemenea, nevoie de securitate, incredere ca timiditatea lor naturala va fi rasplatita de un excelent portret. Increderea este contagioasa. Un fotograf profesionist incepe cu fotografierea sefului (care nu trebuie sa astepte niciodata). Apoi il va cuceri pe cel de-al doilea subiect si ceilalti il vor urma. Daca nu castiga oamenii, fotograful va realiza doar portrete mediocre.

  1. Flexibilitate

Treaba ta este sa fotografieze oamenii si in mediile lor de munca. De aceea, fotograful profesionist lucreaza la unul sau mai multe seturi care difera unul de celalalt in ceea ce priveste spatiul, atmosfera si lumina si, prin urmare, acesta este obligat sa se adapteze si sa poata lucra atat in ​​lumina naturala, in lumina ambientala si … fara lumina (pentru experti = ISO ridicat). Totusi, un fotograf expert va produce un set de imagini coerente si placute.

  1. Disponibilitate

Numarul mebrilor personalului va necesita actualizarea periodica, compania va trebui sa inlocuiasca unele portrete cu cele ale noilor angajati si va fi necesar sa se foloseasca acelasi stil si sa se reproduca aceleasi lumini si atmosfera. Din acest motiv, este important sa incredintati lucrarea unui profesionist de incredere, disponibil pentru toate completarile, precum fotograful de la Photowire.

Concluzie

Fotografia corporata este o misiune doar aparent „normala”. In realitate, nu este deloc asa si devine mai solicitanta odata cu cresterea numarului persoanelor care alcatuiesc grupul, cu natura birourilor si locurilor de munca in care sa efectueze filmarile. Competenta tehnica, abilitatile, rabdarea, seriozitatea si fiabilitatea sunt calitati esentiale pentru fotograful profesionist al acestui gen.

Share daca iti place...Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
Share on LinkedIn
Linkedin

Barbieru Cristina

6 Comments

  1. Mulțumim pentru articol ! Este bine să le știm ,să fim informați că poate pe viitor ne va fi folositoare aceste informații .

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.